dijous, 18 d’octubre del 2012

Aquí anirem de Colònies!

Bé, ja sabeu que al mes de febrer marxarem de colònies. Tots tenim moltes ganes d'anar-hi perquè segur que ens ho passarem molt bé. Seran tres dies que conviurem amb els companys de Quart i també amb els de Segon ja que, tot i que farem activitats diferents, anirem a la mateixa casa. Parlant de la casa, es diu Can Ribas i es troba al municipi de Bigues i Riells a la comarca del Vallès Oriental. Per tal de què us feu una idea de l'entorn, les habitacions, el menjador, etc, us posem el link de la seva plana web.
Què, teniu ganes d'anar-hi? Va, poseu un comentari!

Casa de Colònies Can Ribas

7 comentaris:

  1. Hola Alber estic impacient per les colonies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo tambe estic impacient Per nar de colonies

      Elimina
  2. Quines ganes de nar de colonies segur que ens lo pasarem fantastic

    ResponElimina
  3. Alvert estic molt nervios per anar de colonies.

    ResponElimina
  4. Hola Alber estic impacient per nar de colonies espero que arribi febrer

    ResponElimina
  5. Albert vui anar ja de colonies perque ens s´ho passarem genial a la casa
    de Can Ribas perque segu que sera molt i molt xulo

    ResponElimina
  6. estic molt nerviosa per les colonies,tinc ganes que arribi febrer

    ResponElimina